Támogassa gyermekei rejtett képességeit táplálkozással!

Bizonyára szeretné, ha gyermekei jó eredményeket érnének el az iskolában.

Bizonyára szeretné, ha gyermekei jó eredményeket érnének el az iskolában. Minden szülő arra ösztönzi gyermekét, hogy minél több tudást szerezzen, mert tudatosítják a siker és a tanulás közötti összefüggést. Hogyan segíthetik képességeik fejlesztésében? Hogyan érhetik el, hogy a vírusfertőzések következtében kevesebb legyen az iskolai hiányzás?

Győződjön meg róla, hogy gyermekeinek elegendő-e az éjszakai alvás és ügyeljen arra, hogy egészségesen táplálkozzanak. Ne becsülje alá a reggelit - ez a nap legfontosabb étele. A reggeli energiaellátást nyújt az agynak, hatással van a memóriára és a koncentrációra, ami nagyon fontos a gyermekek iskolában való összpontosítása szempontjából. Figyelemre méltó az amerikai Dietetikusok Szövetsége által kiadott tanulmány, amely megerősítette, hogy azoknak a gyermekeknek és tinédzsereknek, akik reggeliznek, magasabb a memóriával kapcsolatos kognitív funkcióik, valamint a tesztekben és az iskolalátogatásban is jobb eredményeket értek el. Ha azt szeretné, hogy gyermekei észbeli képességei a lehető legjobbak legyenek, vezesse be étrendjükbe a táplálékban gazdag, magas rosttartalmú reggeliket. Egészséges reggeli lehet a teljes kiőrlésű toast, a gabonafélék és a gyümölcsök, az alacsony zsírtartalmú tejtermékek vagy a szójaitalok.

Halak az éles elméért

Az egészséges ebéd is energiát biztosít az agy számára. Növeli a memóriát, a hangulatot és a koncentrációt, lehetővé teszi, hogy a gyermekek a délután folyamán is képesek legyenek az összpontosításra. Biztosítson számukra elegendő teljes kiőrlésű gabonát, fehérjét (hús, diófélék, hüvelyesek, szója), gyümölcsöket és zöldségeket, valamint győződjön meg róla, hogy rendszeresen fogyasztanak-e halat! A halakat gyakran a memória ételeként emlegetik. Tudja miért? A hidegvízi halak, mint a lazac, a laposhal és a tonhal omega-3 esszenciális zsírsavakban gazdagok - tartalmaznak dokozahexaénsavat (DHA), amelyek fontos az agyban, az idegrendszerben és a szemekben lévő sejtmembránok növekedésében és fejlődésében (magas koncentrációja az agyban ösztönzi a jó gondolkodást) és eikozapentaénsavat (EPA), amely nagy hatással van a gyermekek hangulatára és viselkedésére.

Gyermeke válogatós?

Az egészséges táplálkozással foglalkozó szakemberek két adag halat ajánlanak hetente. Ezt viszont nem könnyű betartani, ha gyermeke válogatós, nem szereti a halat, vagy ha a szülő tart az egészségtelen vizekben élő halakból való magas higany vagy más szennyeződések bevitelétől a szervezetbe. Ebben az esetben, választhatja a B változatot -  a Jamieson Omega-3 Kids Gummies természetes táplálék-kiegészítőt, amely  tiszta omega-3 olajat tartalmaz hal alakú rágótabletták formájában különböző gyümölcsízesítéssel (eper, banán, narancs, őszibarack, zöld alma).  Gyermekeinek ugyanolyan előnyöket biztosít, mint a hal. Ez a készítmény az Északi-tenger hideg vizeiben elő halakból készül, amelyek planktonokkal táplálkoznak. A maximális aktivitást és a hatóanyagok biológiai hasznosulását a 360 védett gyártási folyamat és minőségi vizsgálat biztosítja.

Számos tanulmány igazolja, hogy az omega zsírsavakban gazdag halak és a halolaj mint étrend-kiegészítő fontos a gyermekek tanulása és viselkedése szempontjából. Például a Journal of Pediatrics beszámolt arról, hogy a DHA megfelelő mennyiségének bevitele a terhesség alatt pozitívan befolyásolja a gyermekek vizuális, kognitív és motorikus fejlődését. Az Oxfordi Egyetem kutatói a Pediatrics folyóiratban közzétett a halolaj hatásairól szóló tanulmányban kiemelték az omega-3 zsírsavak pozitív hatását a tanulási nehézségekkel küzdő gyermekekre. A halolajat tartalmazó étrend-kiegészítők használata során javulást értek el az olvasás, az írás és a viselkedés terén.

Az agy optimális teljesítménye és a jó egészség, valamint a megfelelő táplálkozás érdekében nélkülözhetetlen az elegendő alvás. A zsúfolt ütemezés a gyermek késői ágyba kerüléséhez és korai ébredéséhez vezethet. A gyermekek azonban nem tudnak megfelelően alvás nélkül működni – idegesek és fáradtak lehetnek, ami tanulási nehézségekhez és hangulatváltozáshoz vezethet.

 

Biztosítsa gyermekének az elegendő napsütést

Gondolja át, mennyi időt töltött  gyermekeivel a természetben, a napocskán ..... Keveset? Sajnos a legtöbb család hasonló helyzetben van ezzel – a gyermekeknek és a szülőknek hiányzik az elegendő napfény és így a nap vitaminja is a D3- vitamin (kolikalciferol), amely elősegíti az immunitás kialakulását és számos alapvető folyamat része a szervezetben. Jelentős és gyors csökkenése egy új jelenségnek tulajdonítható – a televízió és számítógép negatív hatásának, elhízásnak, amely a testzsír mennyiségének megnövekedésével függ össze, ahová a D3-vitamin egy része kerül.

A gyermekeknek és serdülőknek nagyon alacsony a D3-vitaminszintje. Kedvezőtlen az a tény, hogy a gyermekek 77, 7% -a szenved a D3-vitamin hiányában, különösen ősszel és télen. A D3-vitamin fontos szerepet játszik a vírusok elleni küzdelemben. A szervezet vírusos fertőzésekre való fokozott érzékenységét a gyermekorvosok inkább a gazdaszervezet immunválasz változásainak tulajdonítják, amely a D3-vitamin hiányával függ össze,  mint a vírusok harciasságának megváltozásainak. A vírusos légúti fertőzéseknél a D3-vitamin gyulladás szempontjából létfontosságú szerepet játszik. A D3-vitamin nélkül az immunrendszer inaktív, kevés vagy semmi védelmet nem nyújt a mikroorganizmusok ellen. A véráramban a D3-vitaminnal a T-sejtek, az immunrendszer legfontosab részei, a „felfegyverkeznek”, és  keresik a behatolókat, majd azokat elpusztítják és eltávolítják a szervezetből. Az immunreakció szempontjából nagyon fontos a D3-vitamin jelenléte!

Segítség – természetes nap vitaminja

A D3-vitamin hiányát tökéletesen kiegészíti a Jamieson készítményekben levő optimális természetes napfény vitaminja, a D3-vitamin. Különleges, szabadalmaztatott technológiával, a világ legtisztább lanolinjából készül, az Új-Zéland napfényes dombvidékein tenyésztett birkák gyapjújából kivonva. A gyermekorvosok ajánlására a gyermekek D3-vitamin-szintjének növelésének hatékony módja a napi 400 IU D3-vitamin bevitele a szervezetbe, magas hiánya esetén ennek többszörese.

   
Vissza a lap tetejére