banner jamieson odborne clanky vyziva deti
banner jamieson odborne clanky vyziva deti2 Bizonyára szeretné, ha gyermekei jó eredményeket érnének el az iskolában.
« vissza

Támogassa gyermekei rejtett képességeit táplálkozással!

21.05.2018

Nyomtatás

Bizonyára szeretné, ha gyermekei jó eredményeket érnének el az iskolában. Minden szülő arra ösztönzi gyermekét, hogy minél több tudást szerezzen, mert tudatosítják a siker és a tanulás közötti összefüggést. Hogyan segíthetik képességeik fejlesztésében? Hogyan érhetik el, hogy a vírusfertőzések következtében kevesebb legyen az iskolai hiányzás?

Győződjön meg róla, hogy gyermekeinek elegendő-e az éjszakai alvás és ügyeljen arra, hogy egészségesen táplálkozzanak. Ne becsülje alá a reggelit - ez a nap legfontosabb étele. A reggeli energiaellátást nyújt az agynak, hatással van a memóriára és a koncentrációra, ami nagyon fontos a gyermekek iskolában való összpontosítása szempontjából. Figyelemre méltó az amerikai Dietetikusok Szövetsége által kiadott tanulmány, amely megerősítette, hogy azoknak a gyermekeknek és tinédzsereknek, akik reggeliznek, magasabb a memóriával kapcsolatos kognitív funkcióik, valamint a tesztekben és az iskolalátogatásban is jobb eredményeket értek el. Ha azt szeretné, hogy gyermekei észbeli képességei a lehető legjobbak legyenek, vezesse be étrendjükbe a táplálékban gazdag, magas rosttartalmú reggeliket. Egészséges reggeli lehet a teljes kiőrlésű toast, a gabonafélék és a gyümölcsök, az alacsony zsírtartalmú tejtermékek vagy a szójaitalok.

Halak az éles elméért

Az egészséges ebéd is energiát biztosít az agy számára. Növeli a memóriát, a hangulatot és a koncentrációt, lehetővé teszi, hogy a gyermekek a délután folyamán is képesek legyenek az összpontosításra. Biztosítson számukra elegendő teljes kiőrlésű gabonát, fehérjét (hús, diófélék, hüvelyesek, szója), gyümölcsöket és zöldségeket, valamint győződjön meg róla, hogy rendszeresen fogyasztanak-e halat! A halakat gyakran a memória ételeként emlegetik. Tudja miért? A hidegvízi halak, mint a lazac, a laposhal és a tonhal omega-3 esszenciális zsírsavakban gazdagok - tartalmaznak dokozahexaénsavat (DHA), amelyek fontos az agyban, az idegrendszerben és a szemekben lévő sejtmembránok növekedésében és fejlődésében (magas koncentrációja az agyban ösztönzi a jó gondolkodást) és eikozapentaénsavat (EPA), amely nagy hatással van a gyermekek hangulatára és viselkedésére.

Gyermeke válogatós?

Az egészséges táplálkozással foglalkozó szakemberek két adag halat ajánlanak hetente. Ezt viszont nem könnyű betartani, ha gyermeke válogatós, nem szereti a halat, vagy ha a szülő tart az egészségtelen vizekben élő halakból való magas higany vagy más szennyeződések bevitelétől a szervezetbe. Ebben az esetben, választhatja a B változatot -  a Jamieson Omega-3 Kids Gummies természetes táplálék-kiegészítőt, amely  tiszta omega-3 olajat tartalmaz hal alakú rágótabletták formájában különböző gyümölcsízesítéssel (eper, banán, narancs, őszibarack, zöld alma).  Gyermekeinek ugyanolyan előnyöket biztosít, mint a hal. Ez a készítmény az Északi-tenger hideg vizeiben elő halakból készül, amelyek planktonokkal táplálkoznak. A maximális aktivitást és a hatóanyagok biológiai hasznosulását a 360 védett gyártási folyamat és minőségi vizsgálat biztosítja.

Számos tanulmány igazolja, hogy az omega zsírsavakban gazdag halak és a halolaj mint étrend-kiegészítő fontos a gyermekek tanulása és viselkedése szempontjából. Például a Journal of Pediatrics beszámolt arról, hogy a DHA megfelelő mennyiségének bevitele a terhesség alatt pozitívan befolyásolja a gyermekek vizuális, kognitív és motorikus fejlődését. Az Oxfordi Egyetem kutatói a Pediatrics folyóiratban közzétett a halolaj hatásairól szóló tanulmányban kiemelték az omega-3 zsírsavak pozitív hatását a tanulási nehézségekkel küzdő gyermekekre. A halolajat tartalmazó étrend-kiegészítők használata során javulást értek el az olvasás, az írás és a viselkedés terén.

Az agy optimális teljesítménye és a jó egészség, valamint a megfelelő táplálkozás érdekében nélkülözhetetlen az elegendő alvás. A zsúfolt ütemezés a gyermek késői ágyba kerüléséhez és korai ébredéséhez vezethet. A gyermekek azonban nem tudnak megfelelően alvás nélkül működni – idegesek és fáradtak lehetnek, ami tanulási nehézségekhez és hangulatváltozáshoz vezethet.

 

Biztosítsa gyermekének az elegendő napsütést

Gondolja át, mennyi időt töltött  gyermekeivel a természetben, a napocskán ..... Keveset? Sajnos a legtöbb család hasonló helyzetben van ezzel – a gyermekeknek és a szülőknek hiányzik az elegendő napfény és így a nap vitaminja is a D3- vitamin (kolikalciferol), amely elősegíti az immunitás kialakulását és számos alapvető folyamat része a szervezetben. Jelentős és gyors csökkenése egy új jelenségnek tulajdonítható – a televízió és számítógép negatív hatásának, elhízásnak, amely a testzsír mennyiségének megnövekedésével függ össze, ahová a D3-vitamin egy része kerül.

A gyermekeknek és serdülőknek nagyon alacsony a D3-vitaminszintje. Kedvezőtlen az a tény, hogy a gyermekek 77, 7% -a szenved a D3-vitamin hiányában, különösen ősszel és télen. A D3-vitamin fontos szerepet játszik a vírusok elleni küzdelemben. A szervezet vírusos fertőzésekre való fokozott érzékenységét a gyermekorvosok inkább a gazdaszervezet immunválasz változásainak tulajdonítják, amely a D3-vitamin hiányával függ össze,  mint a vírusok harciasságának megváltozásainak. A vírusos légúti fertőzéseknél a D3-vitamin gyulladás szempontjából létfontosságú szerepet játszik. A D3-vitamin nélkül az immunrendszer inaktív, kevés vagy semmi védelmet nem nyújt a mikroorganizmusok ellen. A véráramban a D3-vitaminnal a T-sejtek, az immunrendszer legfontosab részei, a „felfegyverkeznek”, és  keresik a behatolókat, majd azokat elpusztítják és eltávolítják a szervezetből. Az immunreakció szempontjából nagyon fontos a D3-vitamin jelenléte!

Segítség – természetes nap vitaminja

A D3-vitamin hiányát tökéletesen kiegészíti a Jamieson készítményekben levő optimális természetes napfény vitaminja, a D3-vitamin. Különleges, szabadalmaztatott technológiával, a világ legtisztább lanolinjából készül, az Új-Zéland napfényes dombvidékein tenyésztett birkák gyapjújából kivonva. A gyermekorvosok ajánlására a gyermekek D3-vitamin-szintjének növelésének hatékony módja a napi 400 IU D3-vitamin bevitele a szervezetbe, magas hiánya esetén ennek többszörese.